duminică, martie 01, 2009

Parotia persica Vanessa

O specie pe care inca nu l-am vazut ca si bonsai, a fost cumparat dintr-o prpiniera, toamna trecuta. Alaltaieri am facut o taiere de modelare, am indepartat doua ramuri, rezultatul e un trunchi dublu din aceeasi radacina. Aceasta specie , toamna etaleaza niste frunze frumos colorate in rosu.

Ez egy ojan fajta amit meg edig nem latam mint bonsai, a mult oszel volt beszerezve egy faiskolabol. A tegnap elot alakitas metszest csinaltam, el tavolitotam ket agatt, az eredmeny egy duplatorzsu ugyan arol a gyokerol. Ez a faj oszel gyonyoru piros levelekben pompazik.

...inainte de taiere...
...a vagas elott...


...dupa taiere...
...a vagas utan...



Laci

3 comentarii:

Hirth János spunea...

Szia Laci. Milyen stílusban neveled tovább? Janó

Ui: itt megjött a tavasz!! nálad mi a helyzet?

Anonim spunea...

Szia Jano.
Mint montam dupla torzsu lesz, ahoz hogy tudjam mit kezdek majd vele kell lasam hogy mijen nagyra nonek a levelei. Oszinten meg nem tudom pontosan , elkepzeleseim vanak, de csak akor fogom tudni pontosan ha latom a kifejlet leveleket.
Oszre mar okosab leszek :)
Laci

Anonim spunea...

Bocs nem vetem eszre az utoiratott...hat nalunk is lasan it lesz, mar melegszik az ido, igaz hogy meg ejel fagyik, de mar nem ojan erosen, hat nemsokara kenyerbe alunk :)
Laci